Asiakasviestintä- Miten viestiä asiakkaille paremmin tilitoimistossa?
Haluamme, että asiakkaamme saavat meiltä parasta mahdollista palvelua. Asiakaspalvelumme laadun kehittämiseksi toteutimme kyselyn ja workshopin työyhteisövalmentajan ja viestinnän ammattilaisen Riikka Wirpin kanssa. Olipa kiva iltapäivä Riikan kanssa ja saimme paljon uusia näkökulmia ja vinkkejä miten viestimme asiakkaillemme vielä paremmin. Hyvä tilitoimisto viestii paremmin asiakkailleen.
Meille CDY:ssä on aina ollut tärkeää, että puhumme asiakkaan kanssa asioista käytännönläheisesti. Tärkeintä asiakasviestinnässämme onkin, että asiakkaalle jää tunne siitä, että meillä hänen asioistaan välitetään ja meiltä saa aina apua ja neuvoa. Sloganimme voisikin kuulua ´ystävällinen ammattimaisuus´.
Jaamme ajankohtaisia uutisia somessa, tule mukaan:
https://www.instagram.com/cdyhtiot/