Ajankohtaista /

Miten viestiä paremmin tilitoimistossa asiakkaille?

Miten viestiä paremmin tilitoimistossa asiakkaille?

Haluamme, että asiakkaamme saavat meiltä parasta mahdollista palvelua, ja meille CDY:ssä on aina ollut tärkeää, että puhumme asiakkaan kanssa asioista käytännönläheisesti.

Asiakasviestintä- Miten viestiä asiakkaille paremmin tilitoimistossa?

Haluamme, että asiakkaamme saavat meiltä parasta mahdollista palvelua. Asiakaspalvelumme laadun kehittämiseksi toteutimme kyselyn ja workshopin työyhteisövalmentajan ja viestinnän ammattilaisen Riikka Wirpin kanssa. Olipa kiva iltapäivä Riikan kanssa ja saimme paljon uusia näkökulmia ja vinkkejä miten viestimme asiakkaillemme vielä paremmin.

Meille CDY:ssä on aina ollut tärkeää, että puhumme asiakkaan kanssa asioista käytännönläheisesti. Tärkeintä asiakasviestinnässämme onkin, että asiakkaalle jää tunne siitä, että meillä hänen asioistaan välitetään ja meiltä saa aina apua ja neuvoa. Sloganimme voisikin kuulua ´ystävällinen ammattimaisuus´.

Tutustu meihin täällä!

Jaamme ajankohtaisia uutisia somessa, tule mukaan:
https://www.instagram.com/cdyhtiot/

Jatka lukemista:

Luontoisedut 2024

Näin vuoden alussa on hyvä kasata taas luontoisedut 2024 ja tärkeät päivämäärät.

Luontoisedut 2024

Näin vuoden alussa on hyvä kasata taas luontoisedut 2024 ja tärkeät päivämäärät.